top
logo

Mε την χορωδία ... στην Ιταλία

Με μια μεγάλη επιτυχία ολοκληρώνεται και φέτος η πετυχημένη πορεία

της χορωδίας του Σχολείου μας.

  "ΚΟΝΤΟΥΛΑ ΛΕΜΟΝΙΑ" 

 

"ΒΑΝΑΗΑ"

 

"ORINOKO FLOW"

 

"ΕΓΩ ΚΙ ΕΣΥ ΜΑΖΙ"

Χορωδία του 18ου Γυμνασίου και του 4ου ΓΕΛ Πατρών» συμμετείχε στον Διεθνή Διαγωνισμό Νέων Μουσικών «Sant'Alfonso Maria de Liguori» στην πόλη Παγκάνι στην Νάπολη  της  Ιταλίας.

Η εξαιρετικά επιτυχημένη εμφάνιση των μαθητών  (1o  βραβείο) τιμά τα σχολεία τους αλλά είναι επιπλέον μια τεράστια ανταμοιβή για τους κόπους μιας χρονιάς.

Στο μουσικό αυτό ταξίδι στην Ιταλία εκτός από τη μουσικό του 18ου Γυμνασίου Κωτσοπούλου Αλεξάνδρα, συμμετείχαν ως συνοδοί από το ίδιο σχολείο ο φυσικός Κοσμάτος Πολύβιος (και ως μουσικός-συνοδός στα κρουστά), η φιλόλογος Βανταράκη Μαρία ενώ από το 4ο ΓΕΛ η μαθηματικός Μπίλια Ζωή".

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Οι μαθητές των τμημάτων Γ1, Γ2 και Γ3  του 18ου Γυμνασίου Πάτρας 
χωρίστηκαν σε ομάδες αναζητώντας τις αιτίες, τις συνέπειες και
τους τρόπους αντιμετώπισης των κοινωνικών προβλημάτων.



 
 

 
 

Το 18ο Γυμνάσιο και το Λύκειο Κωφών & Βαρήκοων μαθητών

πάει ...Μουσείο.

Άτιτλο

Οι μαθητές του Γ1 τμήματος του 18ου Γυμνασίου  μαζί με τους μαθητές των ειδικών τμημάτων

του Λυκείου επισκέφθηκαν το Μουσείο Πατρών και ξεναγήθηκαν στην έκθεση

"ΑΧΑΪΟΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΙ, ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ"

Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε την σχετική παρουσίαση σε slide share.

Οι πανουργίες του Μπερτόλδου ή Κομέντια

Στις 19 Απριλίου 2016 η θεατρική ομάδα του 18ου Γυμνασίου Πατρών, με υπεύθυνες καθηγήτριες την κα Άννα Μπέλλου και την κα Καλομοίρα Σιμωτά, παρουσίασαν την παράσταση " Οι πανουργίες του Μπερτόλδου ή Κομεντια", στο πλαίσιο του 2ου Φεστιβάλ Πολιτισμού και Τέχνης 2016 που πραγματοποιήθηκε στον αύλειο χώρο του Αρχαιολογικού Μουσείου Πατρών.

ΕΡΓΑ ΜΑΘΗΤΩΝ 2014-2016

 Δημιουργίες μαθητών Α΄ Γυμνασίου κι Β΄ Λυκείου για το μάθημα PROJECT 2014-2015

 

 

3


bottom
top

bottom

Powered by Joomla!. Design by: free joomla 2.5 templates  Valid XHTML and CSS.